niedziela, 6 lipca 2014

Pierwsza inwestycja - GPW

Jak każda osoba marząca o pierwszym milionie i pasywnym dochodzie, postanowiłam spróbować swoich sił na giełdzie... A co mi szkodzi!

Nie zainwestowałam jakiejś ogromnej kwoty (właściwie to żadna kwota) - ok. 900 zł.

Dwie pierwsze spółki, które zainwestowałam 16.04.2014 to: CYFROWY POLSAT oraz LOTOS. 

Obiecałam również sobie, że nie spojrzę na ceny akcji do 16.07.2014 i na razie udawało się to całkiem ładnie. Później zdecyduje, co zrobić z akcjami oraz najważniejsze zobaczę, czy udało się coś zarobić :)

W tabelce poniżej znajduje się dokładne zestawienie zakupu akcji.


Masz jakieś pytanie, koniecznie pisz - postaram się pomóc :)

2 komentarze:

  1. 900 zł to wcale nie taka mała kwota :-)
    Mam nadzieję, że dobrze to przemyślałaś i wcześniej zabezpieczyłaś swoje finanse np. przed potencjalną utratą tej sumy. Pozdrawiam i trzymam kciuki za kolejne wpisy! Chyba pierwsza kobieta pisząca o giełdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na inwestowanie na giełdzie to mała kwota, ale ogólnie patrzeć to nie taka mała :) Chyba napiszę, że nie dziękuje xD Przemyśleć to przemyślałam, ale czy się uchronię przed stratą zobaczymy.

      Usuń

Dziękuje za odwiedzenie bloga, jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się ze mną, a postaram się pomóc :)